streda 28. augusta 2013

Špirála

Mega Effects od AVON-u


Áno, áno, áno! Vyhrala som v giveaway u Bloggerky Katky (SK), čo ma prinútilo napísať moju prvú recenziu.

Balíček od Bloggerky Katky obsahoval riasenku a bonusové vzorky krémov.



Špirála Mega Effects od Avonu osloví už svojím vzhľadom. Je celkom maličká, šikovná, výzorovo pripomínajúca zvýrazňovačku. Vybratie aplikátora mi dosť trvalo, bála som sa silnejšie vytiahnuť, aby som ju nezlomila, ale už viem, že jej to nijak neublíži.



Aplikátor

Je šikovne riešená. Pri iných špirálach (hlavne nových) mám problém s veľmi mokrou štetkou. Pri tejto špirále sa to ale nestane. Vďaka čomu je to možné, som odfotila.


Postup pri maľovaní som volila rovnaký ako u iných špirál. Najprv jedna vrstva na každé oko, potom druhá vrstva taktiež na každé oko. S ľavým okom som mala trošku problém. Naniesla som trochu špirály aj na viečko J Ale mne sa to stáva stále.


                                    Nenalíčené ľavé oko



        1. vrstva - ľavé oko                                                                       2 vrstvy - ľavé oko




         1. vrstva - pravé oko                                                                               2 vrstvy - pravé oko

Aké je moje konečné hodnotenie?

Plusy:   

+      osloví hneď na prvý pohľad,
+      je cenovo dostupná,
+      riasy nezlepí,
+      nekŕši sa ani po niekoľkých hodinách,
+      aplikátor je mokrý tak akurát,
+      nesmrdí.                                                                                                 

   
Mínusy:
  •  žiadne väčšie pripomienky nemám J 

Vrelo odporúčam :-) 

2 komentáre:

  1. jeej :-) veľmi dobrá recenzia :-) som rada, že si s riasenkou spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Katka :-) sama som zostala prekvapená, ale naozaj som spokojná

      Odstrániť